Saturday, December 21, 2013

Nauji pasisakymai Sveikinimai on DARBELIAI. Kalėdiniai atvirukai su eglutėm. Lukas on Ar grupinio pi

» Naujasis burleskas: kabaretas, kūnai ir feminizmas Blogorama.lt
Saugykla December 2013 November 2013 October 2013 September 2013 August 2013 July 2013 June 2013 May 2013 April 2013 March 2013 February 2013 January 2013 December 2012 November 2012 October 2012 September 2012 August 2012 July 2012 June 2012 May 2012 April 2012 March 2012 February 2012 January 2012 December 2011 November 2011 October 2011 September 2011 August 2011 July 2011 June 2011 May 2011 April 2011 March 2011 February 2011 January 2011 December 2010 November 2010 October 2010 September 2010 August wall art 2010 July 2010 June 2010 May 2010 April 2010 March 2010 February 2010 January 2010 December 2009 November 2009 October 2009 September 2009 August 2009
Daugiausiai pasižymėti įrašai Prokuratūra wall art ir VSD slepia D.Grybauskaitės nusikaltimus ? ( via laisvaslaikrastis.lt ) (478) Juodraštis Nr. 3. Jeffrey Sommers. wall art Baltiškojo neoliberalizmo ypatumai: Latvijos atvejis (259) Tear-jerker reklama. (245) Iš naujo atrasti spagečiai, klausimas dėl involtini ir svaiginantis vynas! (173) Ukrainos miestuose pastatyti paminklai besišlapinančiam Stalinui (144) Orange prize 2011 (137) 68 geriausi torrentų puslapiai nereikalaujantys registracijos (135) Antifa.lt paskelbė fotografijų seriją Neonaciai Lietuvos kariuomenėje (foto) (132) Sekmadienio pasirinkimas | Mano Top 10 pavasario/vasaros 12 kolekcijų (125) Apie tai, jog pelnas nebėra bulvėse . Kūrybinės iniciatyvos. Procese. (115)
Nauji įrašai I. Marozienė ir vėl tapo vakaro ašimi Protestuodamas prieš okupacinę Kinijos valdžią, Tibete susidegino dar vienas žmogus (558) Dėl juoko [ir ne tik]: apie chorėją [ir ne tik] Gimtadienis | 6 Senovės Egipto dievai: Archeologija senovės Egipte Krizė. Kaip tai daroma? (18) Teismas skelbs sprendimą dėl VRK veiksmų teisėtumo Teismas dar kartą patvirtino: Kazokiškių sąvartynas prie istorinės Lietuvos sostinės veikia neteisėtai Konservatoriams tylint, M. Adomėnas talkina LLRA siekiui įtvirtinti Lietuvoje dvikalbystę Omnitel grįžo pas Open Agency
Nauji pasisakymai Sveikinimai on DARBELIAI. Kalėdiniai atvirukai su eglutėm. Lukas on Ar grupinio pirkimo portalai didina užsakovų pardavimus ilguoju laikotarpiu? superbahis387 on Savaitgalio pramogos sveikinimai on Nauja Lietuviška android programa Linksmi Kalėdiniai Sveikinimai رسائل حب on Mitai apie Lietuvą
Iš pirmo žvilgsnio, tiek senasis, tiek naujai atgimęs burleskas atrodo kaip striptizo ir kabareto mišinys. Vis dėlto ši kultūrinė forma laikoma vienu satyros ar komedijos žanrų, dažnai pritraukiančių gausią heteroseksualių moterų auditoriją. Pertekliška, aktualu ir teikia malonumą (kiekvienam skirtingą, bet kartu panašų suvartojęs turi jausti nors trumputį pasitenkinimą). Būtent tai, ko reikia. wall art
Pirmieji burlesko pasirodymai siekia XIX a. vidurį ir, anot istoriko Robert C. Allen, jis iškilo kaip muzikos, kabaretinio moterų šokio ir komedijos žanras, siekiantis atsakyti wall art į klausimą ką reiškia būti moterimi? . Vėliau parodijuojama wall art ( burlesquing ) ne tik moteris, bet ir aukštasis menas bei įvairūs aukštesniosios klasės įpročiai. Tuo metu šis nesuprastas žanras meta iššūkį socialiniam, wall art kultūriniam ir seksualiniam status quo. Viena burlesko pradininkių laikoma Lydia Thompson ir trupė The British Blondes. Nors tuo metu burleskas savo atvirumu wall art gerokai skyrėsi nuo šiuolaikinio, Lydia Thompson šokiravo jau vien tuo, kad viešai demonstravo kojas, aptemptas tik pėdkelnėmis. To meto moralė ir mados diktavo daugybę sijonų sluoksnių, skrupulingai slepiančių moters kūno formas.
Senasis burleskas labiau siejamas su politine satyra nei su seksualinėmis išraiškomis, tačiau yra populiarus išimtinai tik tarp vyrų. Galbūt dėl šios priežasties XX a. 3-4 dešimtmečiuose burleskas praranda populiarumą, wall art o kiek vėliau ir galutinai pranyksta, jį pakeičiant atviram, lengvai suprantamam ir vartojamam striptizui. Tik vos daugiau nei dešimtmetį galima kalbėti apie burlesko atgimimą ir perteklinio, deviantinio moteriškumo sugrįžimą wall art į sceną. Naujojo burlesko wall art varomoji jėga nostalgija senajam.
Burlesko kritikai kaltina šį fenomeną moters žeminimu, išnaudojimu ir sudaiktinimu, kur kūnas tampa preke ir vyrų žvilgsnio objektu. Kalbama, jog sąmoningumo ir moters laisvės pasirodymuose nėra ir nebus tol, kol moters kūnas bus uždarbio įrankiu. Tačiau judėjimo šalininkai, kurių vis daugėja, atsako, kad tai meno forma, kur moteris ir jos seksualumas yra ne tik objektas, bet ir subjektas ji laisvai save demonstruoja, parodijuoja ir renkasi. Jame pastebimas moters įgalinimas wall art moteris išryškėja kaip sąmoninga, aktyvi, save kurianti būtybė. Tai ypač patinka trečiosios bangos feministėms, kurios neigia moteriškumo ir feminizmo nesuderinamumą. Net pačios šokėjos dažnai save įvardija feministėmis. Vis dėlto, burleskas be pasirodymo, seksualumo ir apnuoginto moters kūno neįsivaizduojamas. Taigi, bent jau vyrus šis žanras wall art traukia tikrai ne dėl feministinių paskatų.
Burleskas kaip showing the girl ir tuo

No comments:

Post a Comment