Wednesday, May 6, 2015

Moj komp CPU: Phenom II x2 555 Under AC A30 | FX8320 Under Hyper 212 Evo | FX6300 Under Zalman MBO:

Home Novosti lanci Forumi Download Newsletter O Nama Forumi
Dakle,Instalirao sam RTCW, i sve radi. Odem ja u postavke i stavim neku drugu rezoluciju. Onda me izbaci,ka e da ne mo e u itati OpenGL subsistem. Radi se o prvoj konfi u "Moj komp". Ima Win7 Ultimate 32bit. MP radi uredno,ali single nema teoretske anse. Ako treba Stavit u to to no pi e u konzoli gdje mi je pisalo bandicam to sa OpenGL. Hvala EDIT: Sad je to u redu,ali sad pi e ovako: Cannot write to hunkusage.dat(il tako ne to.) I usput,nemam vra ji config file!!11 I ao sam u configu promjenit rezu na 800x600 jer mi je to radilo,a nemogu na config file. Jel se to mo e gdje downloadat?
Moj komp CPU: Phenom II x2 555 Under AC A30 | FX8320 Under Hyper 212 Evo | FX6300 Under Zalman MBO: GA-M56S-S3 | 990XA-UD3 | M5A97 R2.0 RAM: XMS DDR2 2x2GB 6400 @800Mhz | Vengance 8GB 1600 | HyperX 8GB 1600 HDD: Maxtor 81GB | Toshiba 1TB | Seagate 500GB VGA: HD2600 XT Diamond Edition 256MB GDDR4 | HD7950 Sapphire Boost | XFX HD7870 bandicam Double D 1000m Napajanje: Smartbox 400W | XFX Core 550W | Core Edition 450W Monitor: LG Flatron @1440x900,60Hz bandicam | Samsung 22" 1920x1080 | Acer 1680x1050 OS: Windows 7 Ultimate 32bit SP1 | Windows 7 Ultimate 64bit
Vi ne mo ete otvarati nove teme Vi ne mo ete pisati odgovore Vi ne mo ete uploadati priloge Vi ne mo ete ure ivati svoje poruke bandicam BB code je Uklju eno Smajli i su Uklju eno [IMG] kod je Uklju eno HTML je Isklju eno Pravila foruma bandicam
Idi na Korisni ke postavke bandicam Privatne poruke Pra enja Tko je online Pretra bandicam ivanje foruma Home PC Ekspert     Obavijesti, pravila i aktualnosti     lanci         PCE - unboxing i najave     Novosti     Komentari i prijedlozi Ra unala     Overclocking         Memorije     bandicam     Hla enje     Intel     bandicam AMD     VIA, SiS i ostali     NVIDIA     ATi     Konfiguracije   bandicam   Ku i ta, napajanja, modding bandicam i ostalo         Case Modding & Water Cooling         bandicam Ku i ta i napajanja         Cooler Master Vam stoji na raspolaganju     Audio, Video, DVD     Mre e     Software         Operativni sustavi         Aplikacije         Igre         Web dizajn, programiranje i ostalo     Mobilno         Prijenosnici     bandicam     Smartphone ure aji i mobiteli         Tableti     Storage         Tvrdi diskovi         Mediji         Opti ki ure aji     Periferija       bandicam   Monitori, tipkovnice i mi evi         Ostalo         Pisa i i skeneri bandicam     Problemi         bandicam Hardverski problemi         Softverski problemi     Ostalo         Iskustva s IT trgovinama     Sva tara Internet     ISP     Linkovi i ostalo vezano za Internet


No comments:

Post a Comment