Sunday, February 9, 2014

Nejčtenější recenze a tipy

Servis Slunečnice.cz ICQ Vypalování Couter Strike Adobe Reader Úprava PDF Eset Antivirus Hry Total Commander Antiviry Miranda   edit foto       edit foto
BSPlayer je jeden z nejstarších přehrávačů, který je uživatelům k dispozici snad od samotného zrodu doby digitálních multimédií. Před lety se změnil z freewaru na Adware. Stále má však uživatelům co nabídnout a nyní se jej dočkáváme v nové verzi. Nálepky video zábava
Nejnovější verze, v jaké BSPlayer seženete, nese označení 2.40.996 a obsahuje zhruba 15 novinek. Tentokrát byla přidána volba umožňující specifikovat minimální délku videa, pro jakou mají být stahovány titulky. Mimochodem, titulky, edit foto ty jsou nově plně cacheovány a jsou podporovány i ve formátu MPL2. Byl též opraven problém související s audio streamy u MKV souborů, dále malér týkající se nekorektního zobrazovní údajů u některých radiových stanic edit foto a program by již rovněž neměl při práci s RAR soubory zamrzat. Zbytek změn najdete na konci následující tiskové zprávy .
BSPlayer edit foto je nenápadně vypadající, edit foto ale výkonný přehrávač audio a video formátů. Program podporuje mimo jiné DivX a přehrávání titulků a není náročný na počítač uživatele. Při přehrávání filmů nezatěžuje operační paměť počítače tak výrazně jako jiné programy pro přehrávání videa. Tuto vlastnost ocení zvláště majitelé méně výkonných počítačů.
Nejčtenější recenze a tipy         Úchvatný pohled na naši planetu Mějte hesla hezky pohromadě Zábavné kreslení pro holky a kluky Udělejte pořádek v hudbě a filmech Precizní grafy pro každou prezentaci Aktuální recenze a tipy         Obnova omylem odstraněných souborů Povedený prohlížeč obrázků edit foto s množstvím funkcí Je váš flash disk plně funkční? Chcete mít na ploše každý den originální tapetu? Udělejte pořádek v hudbě a filmech Další...