Saturday, February 8, 2014

Podobné xvids otázky Dá se nějak nainstalovat instagram na android 2.1 Jak ZDARMA na Voyo a nebo kdo


Aktuality a zábava Auta a doprava Bydlení a zahrada Cestování Elektronika Finance a podnikání Hudba, film a TV Jídlo a vaření Krása a styl Kultura a společnost Nakupování Počítače a internet Právo a zákony Příroda a životní prostředí Rodina a vztahy Sport Věda Volný čas a hobby Vzdělání a práce Zdraví Zvířata
Diskuze: žádný příspěvek
Já mám dnes problém s bs-player v tom, že při přehrávání filmu dvd mi hraje anglicky. Některá kapitola je česky a některá je anglicky. už jsem to vzdal. Když jsem otevřel jen samotnou kapitolu, tak hrála česky a pak další zase anglicky. Myslím tím otevřít adresář dvd disk. ---- A jestli je to formát wmv, tak mi to kolikrát taky nejde, jen zvuk. Udělit odpovědi palec   1
Asi to bude tím BS Playerem. xvids BS Player je sice nadprůměrně oblíbený, ale já jsem jeho kvality a přednosti neobjevil. K velkému nepochopení ostatních používám Windows Media Player (verze 10!!), a společně s nainstalovanými kodeky K-Lite je to velice účinný přehrávač, a to jak Audio, tak i Video souborů. Na DVD-Video filmy používám zase přehrávač Power DVD (Verze 7.3 Ultra mi v dosud vystačí, i když není nejnovější). xvids Udělit odpovědi palec   0 Nominace: 0 Nahlásit Vložena před 1419 dny
Kdysi jsem také používal BS-player,ale už delší dobu používám WMP11 a multimediální přehrávač VLC,ještě se mi nestalo,že bych něco nepřehrál.Samozřejmně mám instalovaný K-lite Codec Pack. Udělit odpovědi palec   0 Nominace: 0 Nahlásit Vložena před 1419 dny
Ohromnou sadu kodeků najdeš zde: http://bit.ly… . Po instalaci musíš restartovat! Pokud by tě omrzela kodeková dysfunkčnost BS Playeru, zkus VLCPlayer. Ten je nejlepší, xvids který můžeš zdarma sehnat. xvids Sám ho používám cca 3 roky a nikdy se mi nestalo, že by něco nepřehrál! Ke stažení zde: http://bit.ly… Udělit odpovědi palec   0 Nominace: 0 Nahlásit Vložena před 1418 dny
Podobné xvids otázky Dá se nějak nainstalovat instagram na android 2.1 Jak ZDARMA na Voyo a nebo kdo mi stáhne dnešní díl snídaně s novou? Neznáte někdo někou stranku na tón zprávy nějaké směšné třeba ( Přišla ti zpráva tak si ji rychle vyzvedni)jen příklad Existuje nějaky program podobnýmu Pi zap na faceboku. No prostě na dělání fotek např ze 3 fotek udělam jednu.
Reklama
Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.

No comments:

Post a Comment